Servicii si conditii

SERVICII OFERITE

• REPARATII casete de servodirectie cu garantie 12 luni.

In primul rand casetele trimise la reparat trebuie sa se afle in conditiile de a putea fi reparate. Sunt situatii in care piesa defecta nu mai poate fi recuperata dar si cazuri cand in urma unui diagnostic gresit caseta este demontata si trimisa la reparat desi se afla in perfecta stare. Va rugam sa ne consultati inainte de a demonta piesa!

Etapele reparatiei:
– Prespalarea externa,
– Demontarea si spalarea tuturor partilor componente,
– Identificarea vizuala a defectelor,
– Verificarea dimensionala de precizie,
– Inlocuirea completa a componentelor vechi/uzate cu cele noi: simeringuri, OR-uri, segmenti, bucse, burdufuri, …etc,
– Reasamblarea,
– Reglarea,
– Testarea pe bancul de proba.

  • VANZARE casete/pompe de servodirectie din stocul existent.
  • CONSTATARE – La service-ul nostru din Targoviste stabilim cu mare precizie defectiunile sistemului de directie. Tot aici asiguram si
  • MONTAJUL casetei/pompei servo (uleiul servo este inclus). In acest caz garantia se mareste la 18 luni cu conditia unei verificari gratuite la fiecare 6 luni.
  • GEOMETRIE

 

CONDITII DE TRANSPORT SI PLATA

Piesa defecta poate fi trimisa la reparat prin curier sau alta modalitate stabilita de comun acord. La expediere caseta trebuie sa fie:

– bine scursa, cu dopuri infiletate la racordurile de ulei si ambalata astfel incat sa nu se deterioreze la transport.
– cu bielete, dar fara capete de bara.

A doua zi caseta reparata va fi expediata clientului.
Pretul achitat va fi = pret reparatie + taxe curier.
Plata se face ramburs la curier.
In cazul in care detinem pe stoc caseta reparata identica cu a clientului si acesta doreste sa o primeasca inainte de a o demonta de pe masina atunci pretul va fi majorat cu o suma numita cautiune (garantie) pe care o restituim atunci cand primim inapoi caseta uzata. Clientul isi asuma raspunderea pentru exactitatea informatiilor transmise, iar noi pentru identificarea corecta a modelului.
Pretul achitat va fi = pret reparatie + taxe curier + cautiune (valoarea casetei uzate).
Clientul va achita taxele la curier pentru trimiterea la atelier a casetei uzate si ne va transmite un nr. de cont sau card unde sa primeasca cautiunea.
Cand primim piesa defecta restituim cautiunea pe cardul clientului si nu ramburs la curier deoarece trebuie sa verificam daca piesa trimisa poate fi reparata si reintrodusa in stoc.

 

CONDITII DE ACCEPTARE A CASETEI UZATE

Caseta de directie uzata care se restituie este acceptata numai daca nu prezinta urmatoarele defecte:

– urme pronuntate de uzura in interiorul corpului casetei,
– lovituri pe corpul casetei,
– cremaliera puternic uzata, ruginita sau cu dinti rupti/stricati,
– racorduri sau filete distruse,
– axul distribuitorului distrus,
– tuburi de ulei sau bielete indoite/rupte/lipsa,
– alte piese sau componente lipsa.
– un alt caz foarte important: nu acceptam la schimb casete care au fost reparate de alte firme sau mecanici si nici cele provenite de pe masinile cu volanul pe dreapta.

 

ATENTIONARE

 Legat de identificarea corecta a defectiunii la sistemul de directie insistam sa va atragem atentia asupra faptului ca mecanicii neexperimentati confunda adesea defectiunile casetei de directie cu ale celorlalte componente ale sistemului. Se ajunge, din pacate, la situatia in care se recomanda in mod gresit schimbarea casetei, iar dupa aceasta operatie (costisitoare dealtfel) se constata ca simptomul nu a disparut. Auzim foarte des afirmatia: „am fost la nu stiu cate service-uri si la reprezentanta, mi-au schimbat tot si …a mai ramas caseta. ”
Ca sa nu gresiti cand trimiteti caseta la reparat va recomandam sa insistati ca mecanicul sa verifice cu mare atentie urmatoarele:

  • la sesizarea unor zgomote/batai/pocnituri se verifica:

– bieletele de directie, capetele de bara, bieletele antiruliu, bucsele la bara stabilizatoare, pivotii, planetarele, flansele si rulmentii de la amortizoare,
– integritatea arcurilor (sa nu fie rupte),
– articulatiile cardanice la coloana volanului,
– rulmentii rotilor, etrierii franelor,
– bridele si suruburile de fixare ale casetei de directie pe sasiu,…etc;

  • la pierderea de ulei se verifica:

– furtunurile de ulei servo si conductele de pe caseta, care nu trebuie sa fie gaurite, fisurate sau desertizate,
– sa fie corect stranse piulitele/colierele de prindere,
– pompa de servodirectie care poate curge pe la simeringul axului sau pe la capac,
– rezervorul de ulei servo: sa nu spumeze sau sa nu fie crapat.