Garantia

Garantia este de 12 luni de la data vanzarii/efectuarii reparatiei si este recunoscuta doar daca constatam ca defectul se datoreaza lucrarii efectuate sau a componentelor inlocuite. Responsabilitatea se limiteaza doar la substituirea respectivei casete si nu ne obliga la plata vreunei despagubiri.
In cazul in care montajul casetei s-a realizat in service-ul nostru, garantia se extinde la 18 luni cu conditia unei verificari gratuite la fiecare 6 luni.
Garantia nu este recunoscuta in urmatoarele cazuri:

  • Demontarea casetei, chiar si in parte.
  • Vehiculul a fost folosit intr-un mod impropriu scopului sau conditiilor pentru care a fost creat, neconform cu indicatiile constructorului (de ex. suprasolicitari in concursuri sau alte situatii).
  • Folosirea unui ulei servo necorespunzator sau de proasta calitate. ATENTIE la nivelul scazut sau lipsa uleiului in rezervor!
  • Uleiul servo nu a fost inlocuit in momentul montarii. S-au constatat cazuri cand uleiul vechi a fost recuperat si reintrodus in sistem pe motiv ca era original.
  • Greseli de montaj pe autovehicol.

 

Atentionari la montarea casetei pe masina:

    • Bieletele montate pe caseta au si rol de limitator de cursa asa ca nicio caseta de directie nu se vireaza stanga sau dreapta fara a avea bieletele montate deoarece pe cremaliera se afla gaurile de compensare a aerului din burdufuri care pot distruge simeringurile.
    • Virajele stanga – dreapta se fac numai cu motorul pornit, cu pompa in functiune si ulei in instalatie, indiferent daca masina este suspendata sau sta pe roti.
    • Uleiul servo, corect ales, trebuie inlocuit total in circuit dupa montarea casetei.
    • La montarea bieletelor de directie in axul cremalierei: niciodata nu se pune pasta blocanta (tip LOCTITE) pe filetele bieletelor. Exista multe tipuri de bielete prevazute cu canale care sa permita trecerea aerului dintr-un burduf in celalalt prin interiorul cremalierei si prin intermediul acestor canale care nu trebuiesc infundate.
    • La montarea burdufurilor trebuie sa se asigure etansarea atat pe carcasa casetei, cat si pe bieletele de directie. Etansarea pe bielete se face numai dupa geometrie pentru a elimina riscul ca burduful sa se rasuceasca odata cu bieleta in timpul efectuarii geometriei. Nu se refolosesc niciodata burdufurile vechi, mai ales daca sunt din plastic (sunt rigide), acestea nu mai pot etansa cu niciun fel de colier. Recomandam utilizarea burdufurilor moi de cauciuc si a colierelor din plastic de calitate. Verificarea etansarii dupa geometrie se face simplu: se strange cu mana un burduf si trebuie sa se umfle celalalt. Asta inseamna ca aerul se compenseaza numai prin interior (nu trage aer din afara).
    • Infiletarea incorecta a racordarilor tur – retur ale casetei in sistem. Primele 2-3 spire se infileteaza ”la mana” ca sa mearga drept, apoi se poate face ”la cheie”.
Canal blocat de pasta Canale curate
Canal curat – bieleta montata

Jos – burduf rasucit

Sus – filet stricat